źródło: Mateusz Stankiewicz / AFPHOTO

Nowa kolekcja Monnari uwodzi na wiele sposobów - kolorem, formą, deseniem i zaskakującymi połączeniami najmodniejszych tendencji z nieśmiertelną klasyką.

W kolekcji widać wyraźny powiew młodości i świeżości, tak potrzebny po zimowych miesiącach. W te stylistykę doskonale wpisują się słoneczne, nasycone barwami zdjęcia wiosennej kampanii wykonane na Wyspach Kanaryjskich przez Mateusza Stankiewicza z AFPHOTO. 

Wiosenna kolekcja Monnari to także zmiany w oprawie wizerunkowej marki. Kolekcja skierowana jest do szerszej niż zwykle grupy docelowej – zamierzeniem kampanii jest zainteresowanie marką także młodszych klientek. Monnari to marka dla aktywnych i zawodowo spełniających się kobiet. Kobieta Monnari, świadoma swojej wartości, wie, jak wykorzystać modę do komunikacji z otoczeniem, jednocześnie zachowując naturalność i swobodę.

Ponadto nowe wszywki i etykiety niosą jasne przesłanie – Monnari ewoluuje i ponownie nabiera rozpędu. Prężny sklep internetowy, działający pod adresem www.emonnari.pl, który ostatnio uzupełniony został o firmowy blog, jest odpowiedzią na zmieniające się potrzeby klientek. Nowa kolekcja należy do najbardziej uniwersalnych w historii marki i trafia w gusta starszych jak i młodszych Pań. 

Oceń artykuł:
Kategorie: Biżuteria, Torebka, Moda, Strój, Stylista
Działy: Świat pomysłów - Akcesoria, moda, styl,